maandag 12 november 2012

World of changes

Ik snapte er eerder maar niets van. Hoe kunnen mensen zo veranderen als ze kinderen krijgen. Kinderen schijnen je wereld op z'n kop te zetten......!?
Het is heel cliché maar nu snap ik deze mensen pas.
Waar ik eerder een lijntje poeder kocht koop ik nu een hele bus (melk)poeder.
Haha nee dat laatste is gekkigheid maar jullie snappen wel wat ik bedoel.
Tja of je het wil of niet de wereld b.k (before kids) veranderd. Vaak kan je wel een brug slaan tussen beide werelden en ik ben van mening dat dat wel verstandig is om te doen. Niet met je kids op een eilandje gaan zitten.
Ik ben me er wel van bewust dat ik veranderd ben, 5 jaar geleden had ik mezelf nog voor gek verklaard als je me zou vertellen dat we in een focus station zouden rijden met woezel en pip op de ruiten. Ons boodschappenbudget grotendeels aan melkpoeder en luiers in rook op zou gaan. Ik sta te kijken naar leuke kleertjes in maatje kabouter. Ik voor mijn doen redelijk de extra verworven kilo's en stria los kan laten terwijl ik eerder opgenomen zou kunnen worden op de PAAZ als me dit zou gebeuren.
In veel dingen wordt je (gedwongen) volwassen op het moment dat je een ouder wordt. Tja en straks als de heren kunnen lopen en ze willen van de glijbaan af, de cake-walk in op de kermis, rollen door de herfstbladeren of anderen dergelijke activiteiten dan moet je jezelf als volwassen ouder toch peven opofferen en ook die glijbaan af.....alleen omdat de kids dat willen hoor....echt waar :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten