zondag 11 november 2012

Lang leve moderne technologie!

Vandaag gaan we ons oriënteren op een nieuwe wasmachine.....
Niet dat onze oude machine kapot is maar heden dag worden er in huize weltrevree iets meer wasjes gedraaid vanwege 2 kleine mannetjes.
Op de een of andere manier presteren deze 2 kleine mannetjes per mannetje meer was te produceren dan pap en mam samen.
Zo hadden we gisteren de wasmachine nog een keer extra aan het werk omdat beide (als we wat doen, doen we het samen, is het motto van de mannetjes) een ongeluk in en buiten de luier hadden gehad (tis bruin en vloeibaar en dan heb ik het niet over chocolademelk).
Ik ben zooooo ontzettend blij dat ik in een tijdperk ben geboren waar je niet meer de was handmatig hoeft uit te wassen. Eerst uitspoelen, weken, schrobben enz. Wordt er al moe van als ik er aan denk.
6jaar geleden toen manlief en ik gingen samenwonen wilden we "gewoon" een wasmachine. Eentje die gewoon je was deed wassen en een beetje energiezuinig was....meer niet.
Vandaag gaan we kijken naar een wasmachine die iig een goed laadvermogen heeft want dan hoef je minder te wassen, minimaal 1600toeren draait met centrifugeren energiezuinig is en van een merk welke een monteur naar je huis toestuurde om de machine te repareren als het nodig is (er zijn merken die de machine ophalen en dan ben je de machine ff een poos kwijt...niet handig)
Hele nieuwe technologische wasmachine's die bubbeltjes creëeren voor extra oxy-kracht hoeven dan nog net niet voor ons.
Naja we zullen zien of we een geschikte machine tegenkomen. Want zelfs met een nieuwe machine geldt "leuker kunnen we het niet maken, wel makkelijker!".



1 opmerking:

  1. Kijk eens naar een Hoover (jawel van de stofzuigers) die hebben machines die bv 8/9 kilo aankunnen zijn fijn gepijst EN een hele goede service/garantie. De mijne ging onlangs kapot en ik kreeg direct zonder probleem een hele mooie nieuwe grotere machine! De mediamarkt verkoopt ze onder andere.

    BeantwoordenVerwijderen