zaterdag 17 november 2012

Hak op de tak......

Gisterenavond weer eens een heerlijk avondje uit geweest met de meiden! Het was weer een gezellige avond en ik hoop dat er meer volgen. Gisterenavond weer heerlijk lopen zwijmelen bij de goudkleurige ogen van Edward een vampier....
Over vampieren gesproken, deze week was er in het nieuws dat het nederlandse (donor)bloed duur bloed is vergeleken met onze buurlanden Belgie en Duitsland namelijk wel 2 maal zo duur. De zuigers.......
Nooit geweten dat het zakje bloed wat ik wel eens een keer op het laboratorium moet ophalen wel richting de 200 euries is. Moet trouwens over 2 weken weer beginnen op het werk. Ik heb er echt zin in, maandag wel even met mijn collega meelopen omdat ik er toch een half jaar uit ben geweest. Een half jaar geleden zaten we nog tussen de bruiloften van mijn man en ikzelf en hele goede vrienden van ons. Waar blijft de tijd denk je dan. Voor je het weet vieren we alweer oud&nieuw.... Ik heb in ieder geval mijn eerste oliebol(len) alweer gehad voor dit seizoen. Mijn lief had ze gisteren meegenomen. Hij was vroeg van het werk vrij dus de kraam was nog open. Nouja vroeg vrij, lief had alsnog een dag van 8uur werken achter de rug. Soms wordt er weleens vergeten dat hij al voor het krieken van de dageraad al naast zijn bed staat. Tegenwoordig zijn dan ook onze kinderen wakker met als gevolg dat ik ook zo vroeg uit mn nest mag. Goh een paar weken terug was het alweer 6 jaar geleden dat ik het ouderlijk nest verliet. Toen was de huizenmarkt stukken gunstiger en vlogen de huizen als warme broodjes over de toonbank. Tegenwoordig hebben we te maken met een crisis. Ik hoop echt van harte dat het nieuw geinstalleerde kabinet ons weer uit die crisis kan halen. Tja iedereen heeft het erover.....maar gisteren zag je niet direct het effect in de overvolle bioscoop.
Bioscoop......ja gisteren was echt supergezellig....met de meiden naar het laatste deel van Twilight....bye bye Edward

Geen opmerkingen:

Een reactie posten