vrijdag 3 augustus 2012

Het leven vanaf/op de bank

Sinds ik thuis ben gekomen vanuit het ziekenhuis is de relatie tussen mij en onze bank behoorlijk gegroeid.
Sinds een paar maand hebben we een ruime 3 persoons chaisse longue, vergeleken met onze oude bank echt een droom!
Vooral nu ik redelijk invalide ben is deze bank een uitkomst,
Ik kan heerlijk m'n benen strekken op het lange gedeelte. Wat weer handig is om al dat vocht uit m'n olifantenvoeten te draineren.
Ook kan ik er prima op slapen, de was opvouwen, eten, drinken, computeren etc etc etc.
Mezelf nuttig maken lukt trouwens ook, enveloppen voor de geboortekaartjes schrijven, dierenarts bellen, spullen op internet bestellen ghehe (nee en nuttige activiteiten als haken heb ik laten vallen al in het ziekenhuis hihi)

De katten waarderen de bank ook heel erg, met name vind Senna de plek waar ik net gezeten heb erg fijn om te liggen. Normaal vind ik dat niet erg, maar nu pikt hij m'n vruchtwateropvangkleedje de hele tijd in. Tja en we willen nog wat langer van de bank genieten, dus dit item is onder mijn kont echt onmisbaar.
Gelukkig blijft Senna niet erg lang geïrriteerd als ik hem er weer heb afgemikt ;).

Nu ik dit zo aan het schrijven ben, realiseer ik me dat m'n wereldje wel erg klein is geworden....
Maar goed het is tijdelijk, ik denk dat als strax de tweeling er is ik echt met pijn in hart terug denk aan de momenten die ik alleen met onze bank had.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten