donderdag 2 augustus 2012

Volle maan.......

Bijgeloof, bakerpraatje, horoscopen etc etc.
Vandaag werd ik er op geattendeerd dat wij zeer mogelijk kindjes krijgen met het sterrenbeeld leeuw. Ontzettend leuk om te weten maar ook errug handig. Want volgens de uitgerekende datum, 10 september (welke ik volgens de dokter echt niet ga halen) zouden we eigenlijk kids met het sterrenbeeld maagd krijgen.
Wat zou betekenen dat ik....een ras echte rommelige tweeling met 3 opruimerige nette maagden samen zou komen te wonen. Ja m'n lief is ook een echte nette opruimerige maagd.
Kun je je al voorstellen hoe dat voor mij zou moeten zijn.....
Naja niet verder over zeuren, t worden gewoon leeuwen.

Vanavond zag ik trouwens een redelijk volle maan, gelukkig bleek gisteren de "echte" volle maan geweest te zijn. Want als ik de zusters van de verloskamers moet geloven is het echt tijdens een volle maan giga druk op de afdeling..
Toch weer blij dat de kids geen gehoor aan deze volle maan hebben gegeveb en lekker zijn blijven zitten.
Gelukkig hebben ze zich ook niets aan getrokken van andere bakerpraatjes die zouden wijzen op een nadere bevalling. Net als het bijgeloof over het beïnvloeden van het geslacht van de kids er klopt niet van, echt waar.

Dit laat in ieder geval wel zien dat onze kids in dit opzicht op hun papa lijken ipv op hun mam die wel open staat voor dit soort zaken.
Papa is ook lekker nuchter en down to earth

(vanavond was papa ook letterlijk nuchter trouwens, lief was solidair met mij en heeft gezelli met mij op de bank gezeten met 0% witbier)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten