woensdag 1 augustus 2012

Weer een onverwachtse wending.... :)

Een week geleden toen ik deze blog startte lag het niet in de lijn der verwachting dat ik ontslagen zou worden.
Eergisteren kwam de dokter met onverwachts nieuws. Omdat we de 34weken hebben gehaald, de ontsluiting stabiel is en omdat het haar niet verstandig leek mij opgenomen te houden tot de bevalling (nee echt waar dokter), mocht ik de volgende dag, mits de kids op groeischema lagen lekker naar huis?!?!
(gelukkig is alles goed overdacht door de dokteren en wordt ik goed geïnstrueerd)

Kids groeien uiteraard goed (goeie genen hè) dus die gooiden geen roet in het eten!!!
Dus gisteren heb ik afscheid genomen van mijn buufs!!!!!!! Ghehe dat voelt goed!!
Dus met bagage en een goed gevulde heliumballon in de VW. van paps en mams geladen.....laden klinkt een beetje denigrerend, maar als je mij ziet dan snap je het wel.
Matje onder de kont....want de vruchtwatergeiser is redelijk instabiel en bevat meer dan gemiddeld aan vruchtwater en dat wil je niet in de autobekleding hebben.

Ontslag naar (t)huis met de kids in de buik....wie had dat 4,5 week geleden gedacht.........

1 opmerking: